Jakie ćwiczenia na cellulit?

Jakie ćwiczenia na cellulit to pytanie często zadawane przez kobiety, które chcą poprawić wygląd swojej skóry. Podejmowanie się odpowiednich aktywności fizycznych i wprowadzenie odpowiedniej diety będzie dawało świetne efekty. Skóra na udach i w okolicach pośladków stanie się jędrna i będzie wyglądała bardzo dobrze. Przedstawiamy jakie ćwiczenia na cellulit wykonywać, aby uzyskać bardzo dobre rezultaty z takiego właśnie działania. Dzięki regularnym wykonywaniu ćwiczeń można już po kilku tygodniach zauważyć znaczącą poprawę wyglądu skóry i zmniejszenie się cellulitu. Zapraszamy zatem do zapoznania się z zestawem najskuteczniejszych ćwiczeń, które umożliwiają pozbywanie się cellulitu.

Najskuteczniejsze ćwiczenia na pozbycie się cellulitu?

Zastanawiając się jakie ćwiczenia na cellulit warto pamiętać o tym, że nie muszą być one bardzo rozbudowane i trudne w wykonaniu. Wiele ćwiczeń nie wymaga nawet posiadania sprzętu, a są bardzo efektywne i pozwalają na osiągnięcie znakomitych efektów. Należy pamiętać, aby ćwiczenia wykonywać przynajmniej 3 razy w tygodniu, a pojedynczy trening powinien trwać około 40 minut. Zastosowanie się do tych wytycznych przyniesie bardzo szybkie efekty i będzie wpływało na lepszy stan zdrowia i samopoczucie.

Pierwsze ćwiczenie, które można bez problemu wykonać w domu to przysiady. Prawidłowo wykonywane przysiady są bardzo dobrym ćwiczeniem, które pozwala na pozbycie się cellulitu z okolic ud oraz pośladków. Przysiady wykonujemy z pozycji pionowej i stojąc w lekkim rozkroku. Głowa powinna być przedłużeniem kręgosłupa, wzrok skierowany przed siebie, a mięśnie brzucha wciągnięte. W takiej pozycji należy uginać kolana i starać się podczas ruchu zachować prawidłową postawę. Bardziej zaawansowane osoby mogą dodatkowo użyć obciążenia, które zwiększy efektywność samego treningu.

Drugie ćwiczenie to natomiast wypady nóg w tył. W przypadku tego ćwiczenia konieczne jest posiadanie pewnego doświadczenia treningowego. Ćwiczenie rozpoczyna się w pozycji stojącej z nogami na szerokości bioder. Z takiej pozycji wykonywany jest wypad nogi w tył połączony z obniżeniem bioder prostopadle nad podłogę.

Zastanawiając się jakie ćwiczenia na cellulit nie można także zapominać o wymachach nóg w pozycji klęczącej. Klęcząc wykonujemy jedną z nóg ruch do tyłu. Kręgosłup w pozycji klęczącej powinien być wyprostowany, a noga unoszona do tyłu zgięta w kolanie pod kątem 90 stopni. Dla utrudnienia sobie ćwiczenia można zastosować dodatkowe obciążenie nogi, które będzie polepszało osiągane efekty z ćwiczeń.

Ostatnie polecane ćwiczenie to mostek biodrowy, który polega na wznoszeniu bioder. Leżąc na plecach należy zgiąć nogi w kolanach i unosić biodra. Ważne jest w tym ćwiczeniu napinanie mięśni pośladków, ud oraz brzucha.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *